Kontakta oss på 010-444 16 00 eller info@logimark.se

Lediga tjänster

Resande säljare

Resande säljare

Vi söker ny säljtalang med passion för märkningslösningar!

Som säljare på Logimark arbetar du med att utveckla och effektivisera nya och befintliga kunders märkningslösningar.

För att trivas hos oss ska du hela tiden sträva efter affärsmöjligheter och göra ditt yttersta för våra kunders bästa. Du ska gilla en verksamhet som är intensiv och omväxlande. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är affärsinriktad och har en drivkraft utöver det vanliga. Du har erfarenhet av B2B försäljning och en förståelse för ekonomiska nyckeltal. Du har en teknisk förståelse, gärna erfarenhet av försäljning och är duktig på att kommunicera och uttrycka dig. Tidigare erfarenhet av märkningsbranschen är meriterande men inget krav. Vi ser främst till de personliga egenskaperna, då vi anser att hög ambition ofta kan kompensera en ev. bristande erfarenhet.

Du är innovativ, snabb, resultatorienterad och du ska vilja vinna, varje gång.

Du sätter affären i fokus, har förmåga att arbeta proaktivt samt gillar att bidra med energi och insikter till teamet! Då rollen innebär många internationella kontakter behöver du hantera svenska och engelska obehindrat.

Som säljare hos oss ser vi att du är van vid högt tempo med många affärsmöten då detta är vägen till framgång. Att vara målinriktad, strukturerad, kunna ha många bollar i luften samtidigt, vilja utveckla affärsmannaskapet, socialt utåtriktad och att ha en utpräglad ”vinnarskalle” är ett måste för att lyckas.

Logimark vill investerar i din professionella utveckling och stödjer dig i att uppnå dina ambitioner genom att erbjuda tekniska utbildningar för att du ska bli en nyckelspelare i säljteamet. Resor i tjänsten förekommer.

Vi erbjuder

Logimark söker dig som vill vara med och påverka företagets fortsatta tillväxt. Du kommer att ha en central roll i en organisation som präglas av korta beslutsvägar och högt till tak. För rätt person finns det möjlighet att växa och utvecklas i företaget.

 

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Plats: Malmö och Linköping

Receptionist/Assistent

Receptionist/Assistent

Start: 10 Oktober

Omfattning: Graviditetsvikariat på 50 %

Plats: Malmö

 

Din roll:

Din roll kommer att vara som receptionist/assistent men avdelningen du arbetar i är uppbyggd för att kunna avlasta varandra vid toppar och dalar så du får inte vara rädd för att ta i lite extra och gå utanför din trygghetszon.

För att trivas i rollen bör du ha lätt för att få kontakt med andra människor och vara social och serviceinriktad. Vidare är du självständig, flexibel och har en god förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och prioritera vad som är viktigast. Du drivs av att hjälpa människor, du är noggrann och tycker om ordning och reda. Du är bekväm med att arbeta i officepaketet och med växeltelefon.

Här varierar arbetstempot från stundtals högt till lugnare under vissa tider på dagen, därför förutsätter vi att du kan växla mellan detta och organisera samt prioritera din tid utifrån detta och är stresstålig. Vidare ser vi att du har en god förståelse kring vikten av att skapa goda relationer med både externa besökare och dina kollegor på kontoret och har god samarbetsförmåga. Du är driven och bidrar gärna med att utveckla vår reception. Viktigaste egenskapen är att du är prestigelös som person då arbetet stundtals kräver att man rycker in och hjälper till där det behövs.

Du ska ha fullständig gymnasial utbildning och behärska svenska och engelska flytande i så väl tal som skrift. Som person bör du vara ansvarstagande och serviceinriktad. Du ska ha ett helhetstänk som gör att du lätt ser vad som bör göras och på vilket sätt det ska göras. Telefonvana är meriterande men inget krav. Du ska trivas med att ha ordning och reda omkring dig.

 

Dagliga arbetsuppgifter:

  • Ansvar för växeltelefon och telefonsvarare, koppla samtal till rätt person och svara på diverse frågor
  • Ta hand om ingående och utgående post
  • Se över konferensrummen
  • Se över kök och allmänutrymmen samt ansvara för kaffemaskinen
  • Inhandling av kontorsmaterial och dagligvaror
  • Ta emot och välkomna kunder och besökare
  • Vara behjälplig med diverse administrativa uppgifter
  • Samordna och förbereda externa och interna möten
  • Hämta och lämna kunder och leverantörer vid ankomst av flyg eller tåg

 

Tjänsten är ett graviditetsvikariat på 50 % och kommer tillsättas 10:e oktober. Märk ansökan med Receptionist.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar. Kom ihåg att i din ansökan bifoga ditt CV där du beskriver din utbildning och erfarenhet, samt ett personligt brev där du berättar om vad som lockar med tjänsten och varför just du är rätt person. Välkommen att söka!

Skicka din ansökan!

    Ditt namn (obligatorisk)

    Din epost (obligatorisk)

    Ämne (ange vilken tjänst du söker)

    Ditt meddelande

    Ladda upp ditt CV (.pdf,.doc eller .docx)

    Ladda upp ditt personliga brev (.pdf,.doc eller .docx)