Kontakta oss på 010-444 16 00 eller info@logimark.se

Lediga tjänster

Receptionist/Administratör

Din roll kommer att vara som receptionist/administratör men avdelningen du arbetar i är uppbyggd för att kunna avlasta varandra vid toppar och dalar så du får inte vara rädd för att ta i lite extra och gå utanför din trygghetszon.

Arbetsuppgifter

För att trivas i rollen bör du ha lätt för att få kontakt med andra människor och vara social och serviceinriktad. Vidare är du självständig, flexibel och har en god förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och prioritera vad som är viktigast. Du drivs av att hjälpa människor, du är noggrann och tycker om ordning och reda. Du är bekväm med att arbeta i officepaketet och med växeltelefon.

Här varierar arbetstempot från stundtals högt till lugnare under vissa tider på dagen, därför förutsätter vi att du kan växla mellan detta och organisera samt prioritera din tid utifrån detta och är stresstålig. Vidare ser vi att du har en god förståelse kring vikten av att skapa goda relationer med både externa besökare och dina kollegor på kontoret och har god samarbetsförmåga. Du är driven och bidrar gärna med att utveckla vår reception. Viktigaste egenskapen är att du är prestigelös som person då arbetet stundtals kräver att man rycker in och hjälper till där det behövs.

Du ska ha fullständig gymnasial utbildning och behärska svenska och engelska flytande i så väl tal som skrift. Som person bör du vara ansvarstagande och serviceinriktad. Du ska ha ett helhetstänk som gör att du lätt ser vad som bör göras och på vilket sätt det ska göras. Telefonvana är meriterande men inget krav. Viktigast är att du gillar administration och trivs med att ha ordning och reda omkring dig.

Vi ser gärna att du har erfarenhet av registrering, fakturering eller liknande. Excel kunskaper är extra meriterande.

Dagliga arbetsuppgifter

  • Ansvar för växeltelefon och telefonsvarare, koppla samtal till rätt person och svara på diverse frågor
  • Ta hand om ingående och utgående post
  • Se över konferensrummen morgon, lunch och eftermiddag
  • Se över kök och allmänutrymmen samt ansvara för kaffemaskinen
  • Inhandling av kontorsmaterial och dagligvaror
  • Ta emot och välkomna kunder och besökare
  • Vara behjälplig med diverse administrativa uppgifter
  • Samordna och förbereda externa och interna möten
  • Hämta och lämna kunder och leverantörer vid ankomst av flyg eller tåg

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Plats: Malmö

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar. Kom ihåg att i din ansökan bifoga ditt CV där du beskriver din utbildning och erfarenhet, samt ett personligt brev där du berättar om vad som lockar med tjänsten och varför just du är rätt person. Välkommen att söka!

Skicka din ansökan!

Ditt namn (obligatorisk)

Din epost (obligatorisk)

Ämne

Ditt meddelande

Ladda upp ditt CV (.pdf,.doc eller .docx)